مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 04:552020-10-10سياسي

دوستداران مرحوم شجریان در محل مراسم خاکسپاری جمع شدند


صبح امروز چند هزار صندلی از سوی متولیان مراسم در جلوخان آرامگاه فردوسی بطور منظم برای نشستن دوستداران مرحوم شجریان چیده شد.

- جمعی چند صد نفره از دوستداران مرحوم محمدرضا شجریان از اوایل صبح امروز شنبه 19 مهر ماه برای شرکت در مراسم خاکسپاری استاد آواز ایران در مقابل آرامگاه فردوسی در حومه مشهد جمع شده‌اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا مستقر در توس واقع در 25 کیلومتری شمال مشهد، عصر دیروز پس از آنکه مشخص شد خانواده مرحوم شجریان هنوز در راه مشهد هستند و مراسم خاکسپاری به صبح امروز موکول می‌شود جمعیتی که در توس گردآمده بودند پراکنده شده و همه این محل را ترک کردند.

دیشب به جز چند دستگاه خودرو سواری که شماری معدود از دوستداران شجریان درون آنها شب را در کنار آرامگاه فردوسی به صبح رساندند کسی در این محل نماند اما از اوایل صبح امروز جمعیت به مرور وارد توس شده و در انتظار آغاز مراسم خاکسپاری استاد آواز ایران هستند.

همچنین صبح امروز چند هزار صندلی از سوی متولیان مراسم در جلوخان آرامگاه فردوسی بطور منظم برای نشستن دوستداران مرحوم شجریان چیده شد.

گفته می‌شود محل حفر شده پیشین برای دفن پیکر مرحوم شجریان نیز که در کنار مقبره شاعر همشهری وی مهدی اخوان‌ثالث قرار داشت، نامناسب تشخیص داده شده لذا صبح امروز مشاهده شد محل جدیدی با فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوستداران مرحوم شجریان در محل مراسم خاکسپاری جمع شدند

دوستداران مرحوم شجریان در محل مراسم خاکسپاری جمع شدند