مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 05:052020-10-10اقتصادي

پیشرفت فیزیکی بزرگراه بجنورد - گلستان به 83 درصد رسید


مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل ونقل و ترافیک استانداری خراسان شمالی از پیشرفت فیزیکی 83 درصدی محور بجنورد به جنگل گلستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، جواد زارعی اظهار کرد: با احتساب کنارگذر شمالی بجنورد طول کل محور بجنورد به جنگل گلستان 163 کیلومتر بوده که تاکنون 80 کیلومتر از آن بهره برداری شده است.

وی اعتبار هزینه شده برای ساخت محور بجنورد به جنگل گلستان را تاکنون دو هزار و 300 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: برای تکمیل این پروژه دو هزار و 500 میلیارد ریال موردنیاز است.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل ونقل و ترافیک استانداری خراسان شمالی با اشاره به اعتبار مصوب هزار و 620 میلیارد ریالی سفر ریاست جمهوری در تیر ماه سال گذشته، مطرح کرد: تاکنون 525 میلیارد ریال از اعتبارات محل سفر پرداخت شده است.

زارعی گفت: یکی از ضروریات پروژه بزرگراه تملک و آزادسازی اراضی مالکین واقع در مسیر و آماده کردن جبهه کاری برای پیمانکار است که برای تملک اراضی موردنیاز افزون بر 80 میلیارد ریال اعتبار موردنیاز بوده که با تخصیص کامل اعتبارات قابل اجراست.

وی به دیدار استاندار خراسان شمالی با وزیر راه و شهرسازی در ماه گذشته اشاره داشت و گفت: در این دیدار گزارشی از وضعیت پروژه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی بزرگراه بجنورد - گلستان به 83 درصد رسید

پیشرفت فیزیکی بزرگراه بجنورد - گلستان به 83 درصد رسید