مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 05:102020-10-10سياسي

فراخوان همکاری با نشریه دانشجویی «رویش»


نشریه تخصصی رویش به صاحب امتیازی کانون دانشجویی اخلاق پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در جهت انتشار شماره پنجم فصل نامه خود فراخوان عمومی داد.

- نشریه تخصصی رویش به صاحب امتیازی کانون دانشجویی اخلاق پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در جهت انتشار شماره پنجم فصل نامه خود فراخوان عمومی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، مدیر مسئول نشریه تخصصی رویش در خصوص این فراخوان، اظهار کرد: فصلنامه علمی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی رویش در نظر دارد که چاپ پنجم و پاییز نشریه خود را منتشر کند و از تمامی علاقه مندانی که توانایی ارسال مطالب در زمینه های علمی، اجتماعی و فرهنگی مربوط را در قالب های متن، شعر، داستان، خاطره، فیلم نامه، نقد فیلم، مقاله، طراحی، نقاشی، کاریکاتور، عکس و .

دارند، دعوت به همکاری می کند.

متین نصیری افزود: علاقه مندان از سراسر دانشگاه های علوم پزشکی کشور می توانند مطالب خود را با موضوعات اخلاق در آموزش و زیرشاخه های آن، اخلاق در پژوهش و زیرشاخه های آن، اخلاق سلامت و زیرشاخه های آن، اخلاق در رشته های مختلف (پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری، بهداشت، و .

)، اخلاق زیستی و زیرشاخه های آن، اخلاق بالینی و زیرشاخه های آن، مطالعات حیوانی و مباحث اخلاقی مربوط به آن، ژورنال اخلاقی، چالش های اخلاقی، کیس ریپورت، کرونا در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان همکاری با نشریه دانشجویی «رویش»

فراخوان همکاری با نشریه دانشجویی «رویش»