موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 05:302020-10-10پزشكي

زندگی کردن کودک با یکی از والدین برای سلامت روان او خطرآفرین است


زندگی کردن کودک با یکی از والدین می تواند آسیب زا باشد و ضرورت دارد تا بعد از جدایی والدین، کودک بتواند به نوعی با هر دو والد دیدار داشته باشد.

- ایسنا/لرستان یک مشاور خانواده گفت: زندگی کردن کودک با یکی از والدین می تواند آسیب زا باشد و ضرورت دارد تا بعد از جدایی والدین، کودک بتواند به نوعی با هر دو والد دیدار داشته باشد.

دنیا زینعلی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به این که به باور برخی طلاق باعث خصوصیات خاصی در بچه های طلاق می شود، اظهار کرد: به دلیل آسیب پذیری بیشتر کودکان، طلاق والدین آن ها را بیشتر تحت تأثیر قرار می دهد.

وی ادامه داد: کودکان توانایی های شناختی لازم برای انطباق دادن خود با شرایط جدید را ندارند بنابراین طلاق می تواند به بحرانی جدی برای آن ها تبدیل شود، در این برهه تداوم یافتن ارتباط کودک با والدین و کیفیت آن تعیین کننده میزان صدمه ای است که به کودک وارد می شود.

زینعلی با اشاره به این که در مورد آثار و آسیب های طلاق نمی توان نسخه واحدی برای تمام کودکان طلاق نوشت، عنوان کرد: نحوه جدایی والدین، میزان صلاحیت سرپرست جدید کودک و حفظ روابط والدین با فرزندشان تعیین کننده خصوصیات بچه های طلاق خواهد بود.

این مشاور خانواده با بیان این که زمانی که پدر و مادر تصمیم به طلاق می گیرند روند آن باید به گونه ای باشد که کمترین آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی کردن کودک با یکی از والدین برای سلامت روان او خطرآفرین است

زندگی کردن کودک با یکی از والدین برای سلامت روان او خطرآفرین است