مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 05:452020-10-10اقتصادي

فقط ظرفیت «250 شغل» در کرمانشاه خالی است


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: هم اکنون فقط ظرفیت 250 شغل در کاریابی های شهر کرمانشاه خالی است و امیدواریم به زودی مددجویان متقاضی و جویای کار جذب این مشاغل شوند.

-  رضا طاهری در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص وضعیت اشتغال در کرمانشاه و شرایط مددجویان کمیته امداد، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون برای 959 مددجوی کرمانشاهی از طریق کاریابی و تعامل با کارفرمایان اشتغال پایدار ایجاد شده است.

وی افزود: پیش بینی می شود طی تعاملات صورت گرفته با کارفرمایان و بنگاه های کاریابی در مجموع تا پایان سال یک هزار و 341 مددجو در استان کرمانشاه از طریق کاریابی ها دارای شغل پایدار شوند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه عنوان کرد: هم اکنون فقط ظرفیت 250 شغل در کاریابی های شهر کرمانشاه خالی است.

وی با اعلام فراخوان جذب نیرو در کاریابی ها، عنوان کرد: امیدواریم به زودی مددجویان متقاضی و جویای کار جذب این مشاغل شوند.

طاهری با یادآوری اینکه کمیته امداد آمادگی دارد نیروی مورد نیاز کارفرمایان و بنگاه های کاریابی را بر اساس مهارت، جنس، سن و.

تامین کند، تصریح کرد: همچنین این نهاد در صورت نیاز کارفرمایان به نیروهای مهارت دیده، آموزش های شغلی رایگان به این مددجویان ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط ظرفیت «250 شغل» در کرمانشاه خالی است

فقط ظرفیت «250 شغل» در کرمانشاه خالی است