مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 05:552020-10-10اقتصادي

قیمت ماسک در داروخانه ها 1300 تومان است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بالاترین قیمتی که در بخش عرضه ماسک اعلام شده 1300 تومان بوده که در واقع مجوز سازمان غذا و دارو را دریافت کرده است.

- ایسنا/زنجان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بالاترین قیمتی که در بخش عرضه ماسک اعلام شده 1300 تومان بوده که در واقع مجوز سازمان غذا و دارو را دریافت کرده است.

ناصر فغفوری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در 10 روز اول مهرماه امسال، حدود 437 هزار ماسک عمومی در استان توزیع شده، به طوری که بالاترین قیمتی که در بخش عرضه این نوع محصول اعلام شده 1300 تومان است که در واقع مجوز سازمان غذا و دارو را دریافت کرده است.

وی افزود: برخی ماسک ها با تبلیغات متعدد و متنوع به رنگ های مختلف در سطح شهر عرضه می شود که این ماسک ها مشمول این موضوع نیست و صرفا ماسک هایی که مجوز سازمان غذا و دارو را دریافت کرده اند در دو قالب ماسک جراحی برای مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستانی و دیگری مصارف عموم در نظر گرفته شده است.

این مسئول ادامه داد: با همکاری واحدهای تولیدی و دستگاه متولی حدود 50 عامل شهرستانی با همکاری فرمانداران تابعه در شهرستان ها وارد عمل شده اند که در شهر زنجان یک عامل اتحادیه لوازم بهداشتی و آرایشی انتخاب شد که زیرمجموعه آن 100 خرده فروش را پوشش می دهد و در مجموع 150 عامل توزیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت ماسک در داروخانه ها 1300 تومان است

قیمت ماسک در داروخانه ها 1300 تومان است