مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 06:252020-10-10ورزشي

نبود چوب، توپ و لباس دروازبانی از چالش های ورزش هاکی در اردبیل است


رییس هیئت هاکی استان اردبیل فقدان تجهیزاتی مانند چوب، توپ و لباس درو از بانی را از چالش های اصلی ورزش هاکی در استان برشمرد.

- ایسنا/اردبیل رییس هیئت هاکی استان اردبیل فقدان تجهیزاتی مانند چوب، توپ و لباس درو از بانی را از چالش های اصلی ورزش هاکی در استان برشمرد.

صمد عروضی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: نبود اسپانسر و سالن تخصصی هاکی و عدم توجه رسانه ها به خصوص رسانه ملی به این رشته ورزشی از دیگر مشکلات و چالش های پیشروی رشته هاکی است.

وی با بیان اینکه در اردبیل 25 نفر آقا و 15 نفر خانم در قالب تیمی فعالیت دارند، تصریح کرد: 3 نفر مربی خانم و 4 نفر مربی آقا هم در اردبیل فعال هستند تا به بازیکنان آموزش های لازم را ارائه بدهند.

رییس هیئت هاکی استان اردبیل با بیان اینکه 2 داور آقا و 2 نفر داور خانم هم در اردبیل فعالیت کرده و به قضاوت بازی های هاکی می پردازند، تشریح کرد: در حال حاضر هیئت هاکی در شهرستان های پارس آباد، خلخال و اردبیل دایر است و در شهرستان های کوثر و سرعین نیز روسای هیئت انتخاب شدند ولی چون تجهیزات هاکی از خارج تهیه می شود و کمبود وسایل داریم هنوز در این شهرستان ها فعالیت خود را شروع نکرده ایم.

عروضی با بیان اینکه فعالیت هیئت در شرایط کرونایی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام می شود و حتی در بخش عمده آن جهت حفظ سلامتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود چوب، توپ و لباس دروازبانی از چالش های ورزش هاکی در اردبیل است

نبود چوب، توپ و لباس دروازبانی از چالش های ورزش هاکی در اردبیل است