مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 06:502020-10-10سياسي

وضعیت قرمز، روزهای سیاه و آدم‎ های بیخیال


دبیر ستاد مقابله با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: متاسفانه وقتی به خیابان ها و معابر شلوغ شهر نگاه می کنیم که عده زیادی بدون ماسک تردد دارند.

- ایسنا/البرز دبیر ستاد مقابله با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: متاسفانه وقتی به خیابان ها و معابر شلوغ شهر نگاه می کنیم که عده زیادی بدون ماسک تردد دارند.

علیرضا سلیمانی روز شنبه 19 مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در البرز اظهار کرد: وضعیت استان به هیچ وجه خوب نیست و این امر از تخت های پر بخش های کرونا به خوبی قابل مشاهده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: در دور سوم شیوع کرونا شاهد ابتلای جوانان و افراد بدون هیچ بیماری زمینه ای آن هم با علایم شدیدتر از دو دوره قبل هستیم.

وی توضیح داد: به نظر می رسد تا زمان تولید و عرضه واکسن کرونا حداقل باید بین شش ماه تا یک سال دیگر انتظار بکشیم به همین دلیل فعلاً برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس چاره ای جز رعایت پروتکل های بهداشتی وجود ندارد.

این مسئول اضافه کرد: مهمترین راه برای جلوگیری از ابتلا به کرونا رعایت اصل ماسک، از خانه تا خانه است و هر چند می دانیم مردم از استفاده مداوم از ماسک خسته شده اند ولی برای حفظ سلامت خود و عزیزانشان هم که شده باید این توصیه را جدی بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت قرمز، روزهای سیاه و آدم‎ های بیخیال

وضعیت قرمز، روزهای سیاه و آدم‎ های بیخیال