مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 07:152020-10-10بين الملل

ترامپ و کوشنر مجوز قتل و مثله کردن جسد «خاشقجی» را صادر کردند


رییس سابق سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) معتقد است که «دونالد ترامپ»، «جرد کوشنر» و کاخ سفید مجوز قتل و مثله کردن جسد «جمال خاشقجی» را به ولیعهد عربستان سعودی داده اند.

- رییس سابق سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) معتقد است که دونالد ترامپ ، جرد کوشنر و کاخ سفید مجوز قتل و مثله کردن جسد جمال خاشقجی را به ولیعهد عربستان سعودی داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کریستین امانپور با انتشار پیامی در صفحه خود در توییتر اقدام به بازنشر صحبت های جان برنان رییس سابق سازمان سیا، درباره رابطه میان کاخ سفید و خاندان سلطنتی عربستان سعودی کرده است.

امانپور در توییتی می نویسد: جان برنان، رییس سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا)، می گوید: ما عربستان سعودی را مانند سایر کشورها در مورد نقض حقوق بشر پاسخگو کرده بودیم اما دونالد ترامپ، جرد کوشنر و کاخ سفید مجوز آن قتل وحشتناک و مثله کردن جسد جمال خاشقجی را به محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی، دادند.

امانپور که این توییت را با توجه به گفتگوی خود با جان برنان منتشر کرده، در ادامه به نقل از برنان می نویسد: ترامپ همانند دیکتاتورها در جهان عمل کرده و هر کاری را برای تامین منافع خود انجام داده و برای از میان برداشتن کسانیکه آنها را دشمن خود می داند از هیچ کاری ابایی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ و کوشنر مجوز قتل و مثله کردن جسد «خاشقجی» را صادر کردند

ترامپ و کوشنر مجوز قتل و مثله کردن جسد «خاشقجی» را صادر کردند