مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 07:402020-10-10دانش

دستورالعمل سیزدهمین جشنواره بین المللی حرکت ابلاغ شد


مدیر کل فرهنگی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل جشنواره بین المللی حرکت خبر داد و گفت: با ابلاغ این دستورالعمل دبیرخانه سیزدهمین دوره جشنواره حرکت به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

- مدیر کل فرهنگی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل جشنواره بین المللی حرکت خبر داد و گفت: با ابلاغ این دستورالعمل دبیرخانه سیزدهمین دوره جشنواره حرکت به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

مهندس عسکری در گفت وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: جشنواره حرکت که از دوره یازدهم با شرکت دانشجویان خارجی از سرتاسر جهان از سطح ملی به بین المللی ارتقا یافت، رویدادی است برای نمایش دستاوردهای برتر علمی دانشجویانی که در قالب اتحادیه ها و انجمن های علمی دانشجویی در سطح دانشگاه های کشور فعالیت دارند.

وی در ادامه تصریح کرد: این جشنواره، به صورت سالانه و با سیاست گذاری و برنامه ریزی اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور و حمایت و مشارکت نهادهای مختلف دولتی و غیردولتی برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگی وزارت علوم خاطر نشان کرد: تأکید اصلی جشنواره فوق بر هم افزایی، تکثیر ایده های خلاق و ایجاد انگیزه و نشاط در فعالیت های علمی دانشجویان است و تلاش دارد تا مبنا و مبدأ حرکتی نوین برای سازمان دهی فعالیت های علمی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل سیزدهمین جشنواره بین المللی حرکت ابلاغ شد

دستورالعمل سیزدهمین جشنواره بین المللی حرکت ابلاغ شد