مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 08:102020-10-10سياسي

سبک مقتدر، بهترین گزینه برای فرزندپروری است


سبک مقتدر، بهترین گزینه برای فرزندپروری است، چرا که در این سبک، کودک قانونمندی خوبی داشته و احساس اعتماد به نفس در کودک بالا است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی یک روانشناس بالینی تاکید کرد: سبک مقتدر، بهترین گزینه برای فرزندپروری است، چرا که در این سبک، کودک قانونمندی خوبی داشته و احساس اعتماد به نفس در کودک بالا است.

مریم موسی پور در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه سبک فرزندپروری، نوع رابطه والد و کودک را مدنظر قرار می دهد، اظهار کرد: نوع سبک انتخابی والدین باعث ایجاد تغییرات زیادی در فرزندشان می شود؛ محققان با تلاش برای یافتن ویژگی های مشترک تربیت والدین، چهار سبک فرزندپروری را شناسایی کرده اند، اما هر والدی رابطه منحصر به فردی در ارتباط با فرزندش دارد.

وی با اشاره به اینکه سبک های فرزندپروری در چهار زمینه نظم، ارتباط، انتظارات و بیان احساسات و عواطف با هم متفاوت هستند، اظهار کرد: سبک مستبدانه به کنترل بالا، محبت کم، سبک سهل گیرانه به کنترل کم، محبت زیاد، سبک طرد کننده به کنترل کم و محبت کم و سبک مقتدرانه به کنترل زیاد و محبت زیاد اشاره دارد.

وی خاطرنشان کرد: والدینی با سبک مستبد برای انظباط ارزش زیادی قائلن، قوانین سخت گیرانه و کنترل خیلی بالایی برکودک داشته و توضیحات چندان منطقی در مورد تربیت خود به کودک نمی دهند و در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک مقتدر، بهترین گزینه برای فرزندپروری است

سبک مقتدر، بهترین گزینه برای فرزندپروری است