مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 08:102020-10-10سياسي

طراحی موزه داخلی موزه دفینه تهران، برنده جایزه انجمن معماری جهانی


عضو هیئت علمی گروه معماری دانشگاه مازندران گفت: طراحی موزه داخلی موزه دفینه تهران، برنده دوره سی وپنجم جایزه انجمن معماری جهانی (World Architecture Community Awards) شد.

- ایسنا/مازندران عضو هیئت علمی گروه معماری دانشگاه مازندران گفت: طراحی موزه داخلی موزه دفینه تهران، برنده دوره سی وپنجم جایزه انجمن معماری جهانی (World Architecture Community Awards) شد.

محسن موسوی در گفت و گو با ایسنا، در مورد ایده های طراحی این پروژه بیان کرد:طراحی با کاربری موزه باید به صورتی انجام گیرد که تمام حواس پنجگانه بازدیدکنندگان موزه توجه به فضای داخلی و آثار آن جلب شود که در طراحی فضا لابی مجموعه موزه دفینه به آن توجه خاصی شده؛ از دیدگاه تیم طراحی، شفافیت و خوانایی فضای داخلی طراحی شده یکی از اصول طراحی موزه بوده به همین دلیل در طراحی به آن دقت شده است.

وی با بیان اینکه منظر داخلی، طبیعت و رایحه درمانی در راستای افزایش سلامت کاربران مورد توجه بوده است،تصریح کرد: با توجه به قرارگیری بنا در شهر تهران و مشکل آلودگی این شهر، همچنین زندگی شهری و فاصله گرفتن از طبیعت در طراحی فضای داخلی لابی موزه دفینه، به منظر داخلی و رایحه درمانی توجه ویژه ای شده است.

عضو هیئت علمی گروه معماری دانشگاه مازندران گفت:معماران گذشته در طراحی ساختمان اصلی این بنا نیز به مسائل ارگانیک، نزدیکی و ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی موزه داخلی موزه دفینه تهران، برنده جایزه انجمن معماری جهانی

طراحی موزه داخلی موزه دفینه تهران، برنده جایزه انجمن معماری جهانی