مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 08:152020-10-10دانش

دستگاه اتوماتیک ضدعفونی کننده دست در پارک علم و فناوری البرز طراحی و ساخته شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی فدوی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان اکسون مستقر در پارک علم و فناوری البرز از طراحی دستگاه اتوماتیک ضدعفونی کننده دست به همت فناوران استان البرز خبر داد و گفت: - دستگاه کاربردی و اتوماتیک ضدعفونی کننده دست در جهت مبارزه با ویروس کرونا و افزایش سطح سلامت جامعه، توسط یک شرکت دانش بینان مستقر در پارک علم و فناوری البرز ساخته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی فدوی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان اکسون مستقر در پارک علم و فناوری البرز از طراحی دستگاه اتوماتیک ضدعفونی کننده دست به همت فناوران استان البرز خبر داد و گفت: این دستگاه، محصولی بسیار کاربردی است که در جهت مبارزه با ویروس کرونا و افزایش سطح سلامت جامعه طراحی و ساخته شده است.

فدوی بیان کرد: این محصول بر مبنای رعایت پروتکل های بهداشتی و اصل فاصله گذاری اجتماعی طراحی شده که کاربر بدون نیاز به تماس فیزیکی با دستگاه می تواند جهت ضد عفونی کردن دستان خود از آن بهره مند شود.

از این محصول می توان در بیمارستان ها، کلینیک های پزشکی، فروشگاه ها، سازمان ها و ادارات، مؤسسات آموزشی، هتل ها و رستوران ها، بانک ها، کارخانجات صنعتی، مساجد استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه اتوماتیک ضدعفونی کننده دست در پارک علم و فناوری البرز طراحی و ساخته شد

دستگاه اتوماتیک ضدعفونی کننده دست در پارک علم و فناوری البرز طراحی و ساخته شد