مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 08:402020-10-10اقتصادي

3 میلیارد تومان به مددجویان قمی آسیب دیده از کرونا کمک شد


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم گفت: کمیته امداد استان قم 3 میلیارد و 70 میلیون تومان وجه نقد و 56 هزار ماسک و 19 هزار محلول ضد عفونی کننده به مددجویان آسیب دیده از کرونا کمک کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، اکبر میرشکار با اشاره به اینکه خوشبختانه پویش ایران همدل مورد استقبال هم میهنان عزیز به ویژه همشهریان استان قم قرار گرفته است گفت: با افزایش کمک های مؤمنانه مردم، خدمت رسانی این نهاد نیز به خانواده های تحت حمایت به ویژه خانوارهای آسیب دیده از خبر داد و اظهار کرد: 720 میلون تومان هم به عنوان یک مرحله اجاره مسکن فوق العاده به آنها پرداخت کردیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قم، با بیان اینکه تعدادی از مددجویان نیز به این بیماری مبتلا شده اند و حتی بعضی از آنها هم اکنون هم با این بیماری دست و پنجه نرم می کنند افزود: 900 میلیون تومان هم برای جبران خسارت درمانی به مددجویان کمک شد.

وی ضمن آرزوی سلامتی برای مردم عزیز کشورمان گفت: با توجه به اینکه مددجویان این نهاد به دلیل مشکلات مالی امکان تقویت سیستم ایمنی بدن خود را ندارند، از مردم نیکوکار و خیران خواستارم تا با افزایش کمک های خود امدادگران کمیته امداد را در خدمت بیشتر به این خانوارها یاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 میلیارد تومان به مددجویان قمی آسیب دیده از کرونا کمک شد

3 میلیارد تومان به مددجویان قمی آسیب دیده از کرونا کمک شد