مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 08:452020-10-10سياسي

تابش آفتابِ خیرخواهانه برای آزادی زندانیان


در آستانه اربعین حسینی و به یاد ایام اسارت خاندان اهل بیت علیهم السلام، موکب آفتاب به مدت سه شب متوالی در شهر خمام با بهره گیری از نیات خیرخواهانه خیرین منطقه اسباب آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و کمک به دانش آموزان بی بضاعت را فراهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آرزوی هر شیعه ای است که قدم در راهی بگذارد که مقصدش آغوش حسین ابن علی (ع) است، مسیری که هرساله پر بود از عاشقان اهل بیت و دوست داران امام کربلا.

امسال، اما این سفر به گونه ای دیگر بود، شرایط به وجود آمده کرونا یی در دنیا این جاده دلبری حسین (ع) را از کربلا به قلوب محبین الحسین (ع) تغییر مسیر داد و این سفر حقیقتاً سفری آفاقی به نفوس مسلمانان جهان شد.

  هرچند امسال راه کربلا بر ایرانیانِ آزاده بسته اما در ایران کربلای دیگری بر پا شد و جای جای کشور ارادتمندان به سیدالشهدا دل تنگی خود را طور دیگری به محضر ارباب ابراز کردند، گروه های جهادی با توزیع بسته های معیشتی، مردم با نذورات و کمک به نیازمندان و هیئات با برپایی موکب جاماندگان در سطح شهر این عشق را به نمایش گذاشتند.

  در آستانه اربعین حسینی و به یاد ایام اسارت خاندان اهل بیت علیهم السلام، موکب آفتاب به مدت سه شب متوالی در شهر خمام با بهره گیری از نیات خیرخواهانه خیرین منطقه اسباب بازگشت زندانیان جرائم غیر عمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابش آفتابِ خیرخواهانه برای آزادی زندانیان

تابش آفتابِ خیرخواهانه برای آزادی زندانیان