مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 09:252020-10-10سياسي

نخستین تلویزیون اینترنتی روستایی کشور در گلستان افتتاح شد


نخستین تلویزیون اینترنتی روستایی کشور با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور در گلستان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نخستین تلویزیون اینترنتی روستایی کشور پیش از ظهر شنبه به همت یکی از واحدهای فناور عضو پارک علم و فناوری گلستان و با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور، استاندار گلستان و رییس پارک علم و فناوری گلستان افتتاح شد.

این تلویزیون در تلاش است با کنار زدن محدودیت های زمانی و مکانی و با نگاهی نو، زیبایی های زندگی، آداب و رسوم و سبک زندگی روستاییان را در حوزه های فرهنگی، گردشگری، اجتماعی، اقتصادی و غیره به تصویر درآورد.

رییس پارک علم و فناروی استان گلستان گفت: در اساس نامه و راهبرد اساسی این شبکه تلویزیونی، ارائه برنامه ها و محتوای جذاب متناسب با دیدگاه روز و با محوریت فرهنگ روستا ، آموزش ، اقتصاد روستا و سبک زندگی و غیره تعریف شده است.

مهدی غفاری افزود: گسترش فناوری های نوین در عرصه کسب وکارهای روستایی و اقتصاد پایدار، نمایش ظرفیت هایی اقتصادی، اجتماعی و غیره موجود در روستاها، طراحی یک سیستم تلویزیون اینترنتی در نبود یک پلتفرم خاص و مناسب ویدئویی برای روستاها و تجمیع محتوای پراکنده تولید شده با موضوع روستا در فضای مجازی از دیگر اهداف راه اندازی این شبکه تلویزیونی به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین تلویزیون اینترنتی روستایی کشور در گلستان افتتاح شد

نخستین تلویزیون اینترنتی روستایی کشور در گلستان افتتاح شد