مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 09:452020-10-10اقتصادي

شایعه ای که به گرانی دامن می زند/کلاهبرداران در پی سوء استفاده


رییس شورای شهر بیرجند با اشاره به شایعه افزایش محدوده شهری بیرجند گفت: عده ای کلاهبردار با مطرح کردن این موضوع موجب گرانی زمین های مناطق حاشیه ای و ضرر خریداران شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم تقی زاده صبح شنبه در جلسه شورای شهر بیرجند اظهار کرد: هر چند مدت یک بار شایعه ای پیرامون افزایش محدوده شهری شهر بیرجند مطرح می شود و هر دفعه نیز منطقه ای را به عنوان افزایش محدوده عنوان می کنند.

رییس شورای شهر بیرجند بیان کرد: وقتی بر اساس شایعه ای عده ای منطقه ای در حاشیه شهر بیرجند را به عنوان منطقه اضافه شده به محدوده شهری مطرح می کنند، قیمت زمین در آنجا به شدت افزایش پیدا می کند.

تقی زاده با بیان اینکه طرح این موضوعات موجب خسارت مالی به شهروندان می شود، ادامه داد: افراد بر اساس این شایعات زمین هایی را در حاشیه شهر بیرجند با قیمت بالا خریداری می کنند و بعد از فروکش کردن شایعه و به تبع آن کاهش قیمت زمین از نظر مالی آسیب می بینند.

وی یادآور شد: در حال حاضر ضرورتی برای افزایش محدوده شهری بیرجند وجود ندارد.

رییس شورای شهر بیرجند با اشاره به اینکه طرح اراضی پادگان بیرجند نیز در کمیسیون ماده 5 مطرح است، گفت: این طرح در کمیته فنی کمیسیون ماده 5 مسکوت مانده و باید در جلسه ای دوباره این موضوع پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایعه ای که به گرانی دامن می زند/کلاهبرداران در پی سوء استفاده

شایعه ای که به گرانی دامن می زند/کلاهبرداران در پی سوء استفاده