مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 09:452020-10-10اقتصادي

ایران همدل؛ راه اندازی پازل همدلی به منظور جذب مشارکت های مردمی


مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از راه اندازی پازل همدلی به منظور جذب مشارکت های مردمی در تهیه و توزیع پکیج لوازم التحریر و کیف مدرسه و ارائه به محصلین تحت پوشش بهزیستی خبر داد.

- زهرا امینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در ادامه پویش ایران همدل و جهت تهیه و توزیع پکیج لوازم التحریر و کیف مدرسه جهت ارائه به محصلین تحت پوشش بهزیستی در قالب طراحی و ساخت پازل با طرح و نقشه ایران که جهت تهیه لوازم التحریر برای کودکان تحت پوشش بهزیستی راه اندازی شده است.

قرار است در این طرح بزرگ ترین پازل دنیا با مشارکت مردم ایران ساخته شود.

وی افزود: برای استان مرکزی یک پازل (با 1000 قطعه که پشت هر پازل دارای شماره و سریال مختص به خود و دارای رهگیری است) وجود دارد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی هدف از اجرای این طرح را جذب مشارکت های مردمی خیرین به تعداد پازل استان عنوان کرد و بیان داشت: شعار این طرح قطعه قطعه جمع گردد همدلی معنا شود است و محورهای این پویش تهیه و توزیع پکیج لوازم التحریر و کیف مدرسه می باشد.

امینی بیان کرد: پازل اصلی 1.

000.

000 قطعه می باشد که متشکل از 1000 لت هزار قطعه ای است و برای هر استان یک پازل در مقیاس کوچک به تعداد 1000 قطعه (با نقشه ایران، طرح پازل اصلی) به عنوان پازل نمادین در نظر گرفته شده است وی ادامه داد: کلیه وجوهات جمع آور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران همدل؛ راه اندازی پازل همدلی به منظور جذب مشارکت های مردمی

ایران همدل؛ راه اندازی پازل همدلی به منظور جذب مشارکت های مردمی