مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 09:552020-10-10اقتصادي

ایران همدل؛ راه اندازی پازل همدلی به منظور جذب مشارکت های مردمی در استان مرکزی


مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از راه اندازی پازل همدلی به منظور جذب مشارکت های مردمی در تهیه و توزیع پکیج لوازم التحریر و کیف مدرسه و ارائه به محصلین زیر پوشش بهزیستی استان خبر داد.

- زهرا امینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در ادامه پویش ایران همدل و به منظور تهیه و توزیع پکیج لوازم التحریر و کیف مدرسه برای ارائه به محصلین زیر پوشش بهزیستی در قالب طراحی و ساخت پازل با طرح و نقشه ایران که برای تهیه لوازم التحریر برای کودکان زیر پوشش بهزیستی راه اندازی شده، قرار است در این طرح بزرگ ترین پازل دنیا با مشارکت مردم ایران ساخته شود.

وی افزود: برای استان مرکزی یک پازل (با 1000 قطعه که پشت هر پازل دارای شماره و سریال مختص به خود و دارای رهگیری است) وجود دارد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی هدف از اجرای این طرح را جذب مشارکت های مردمی خیرین به تعداد پازل استان عنوان کرد و بیان داشت: شعار این طرح قطعه قطعه جمع شود همدلی معنا شود و محورهای این پویش تهیه و توزیع پکیج لوازم التحریر و کیف مدرسه است.

امینی بیان کرد: پازل اصلی یک میلیون قطعه متشکل از 1000 لت هزار قطعه ای است و برای هر استان یک پازل در مقیاس کوچک به تعداد 1000 قطعه (با نقشه ایران، طرح پازل اصلی) به عنوان پازل نمادین در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران همدل؛ راه اندازی پازل همدلی به منظور جذب مشارکت های مردمی در استان مرکزی

ایران همدل؛ راه اندازی پازل همدلی به منظور جذب مشارکت های مردمی در استان مرکزی