مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 09:552020-10-10سياسي

دستور امیر حیدری به بیمارستان های نزاجا برای کمک به بیماران کرونایی


فرمانده نیروی زمینی ارتش، به بیمارستان نیروی زمینی دستور داد با تمام توان و قابلیت ها در خدمت ستاد ملی مبارزه با کرونا باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازقرار خواهند گرفت.

وی ضمن تجلیل از خدمات کادر درمانی گفت: در این راه نیز مانند دوران دفاع مقدس، پنج تن از عزیزان جامعه پزشکی و کادر درمانی نزاجا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوسته اند.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری با بیان اینکه اگر استانداران خدمات ویژه و خاصی را از نیروی زمینی ارتش درخواست کنند، اجابت می شود، تصریح کرد: این نیرو با راه اندازی بیمارستان های مجهز صحرایی، نقاهتگاه ها و پست های بیماریابی می تواند خدمات ارزنده ای را به مردم ارائه کند.

وی ادامه داد: در حوزه بالگردی نیز نیروی زمینی ارتش، اورژانس های هوایی خود را در تمامی استان ها در آماده باش کامل قرار داده است.

اگر نیاز ترابری برای بیماران حاد وجود داشته باشد بلافاصله در خدمت بیمارستان ها و مراکز درمانی استان ها و شهرها قرار خواهد گرفت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر حضور نیروهای مسلح در مقابله با کرونا افزود: مجموعه اداره بهداشت امداد و درمان نیروی زمینی با تجاربی که در این مدت در مقابله با ویروس منحوس کرونا به دست آورده، با تمام توان در خدمت مردم و بیماران کرونایی خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور امیر حیدری به بیمارستان های نزاجا برای کمک به بیماران کرونایی

دستور امیر حیدری به بیمارستان های نزاجا برای کمک به بیماران کرونایی