مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 10:152020-10-10سياسي

نمی شود پیاده راه شدن مدرس را بدون نظرسنجی از بازاریان اجرا کرد


عضو هیات رییسه اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه فعلا زیرساخت های لازم برای پیاده راه شدن خیابان مدرس فراهم نیست، گفت: نمی توان چنین تصمیم مهمی را بدون نظرسنجی و همفکری با اصناف که سهم مهمی در این خیابان دارند، - نمی شود پیاده راه شدن "مدرس" را بدون نظرسنجی از بازاریان اجرا کرد ایسنا/کرمانشاه عضو هیات رییسه اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه فعلا زیرساخت های لازم برای پیاده راه شدن خیابان "مدرس" فراهم نیست، گفت: نمی توان چنین تصمیم مهمی را بدون نظرسنجی و همفکری با اصناف که سهم مهمی در این خیابان دارند، اجرایی کرد.

حسین بیات در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به صحبت هایی که درباره پیاده راه شدن خیابان مدرس مطرح است، افزود: بخش قابل توجهی از واحدهای صنفی کرمانشاه در این خیابان متمرکز شده، اما تاکنون درباره چنین تصمیمی هیچ مشورتی با اصناف نشده و در هیچ جلسه ای هم از ما دعوت نکردند که پیشنهادات و نظرات خود را اعلام کنیم.

وی ادامه داد: اجرای این طرح اگرچه به خودی خود برای بازاریان خوب است و به رونق بازار مغازه داران کمک می کند، اما نیازمند ملزومات و زیرساخت هایی است که هنوز فراهم نشده است.

عضو هیات رییسه اتاق اصناف کرمانشاه یکی از مهمترین این زیرساخت ها را اجرای طرح همسان سازی واحدهای صنفی خیابان مدرس دانست که هنوز اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی شود پیاده راه شدن مدرس را بدون نظرسنجی از بازاریان اجرا کرد

نمی شود پیاده راه شدن مدرس را بدون نظرسنجی از بازاریان اجرا کرد