مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 10:252020-10-10سياسي

افتتاح نخستین تلویزیون اینترنتی روستایی کشور توسط معاون رییس جمهور


نخستین تلویزیون اینترنتی روستایی کشور توسط معاون رییس جمهور افتتاح شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، نخستین تلویزیون اینترنتی روستایی کشور توسط معاون علم و فناوری رییس جمهور در گرگان افتتاح شد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور در این مراسم اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم از تمام ظرفیت ها برای توسعه دستاوردهای روستایی استفاده کنیم.

سورنا ستاری افزود: این تلویزیون اینترنتی نمونه توسعه اشتغال توسط جوانان است و ما هم از آنهاحمایت می کنیم.

استاندار گلستان نیز در این مراسم با تجلیل از تلاش جوانان گلستانی در راه اندازی این تلویزیون اینترنتی گفت: 90 درصد روستاهای گلستان از اینترنت استفاده می کنند.

هادی حق شناس تاکید کرد:  تلویزیون اینترنتی روستایی این تلویزیون اینترنتی فرصتی برای معرفی استان به نقاط مختلف کشور و حتی جهان است.

وی گفت: امسال 50 روستا به روستاهای بومگردی استان اضافه و به 150 روستا رسید مدیر تلویزیون اینترنتی روستایی روستا تی وی نیز بیان کرد: تلویزیون اینترنتی روستایی پشتیبان و حامی رسانه ای برای استارتاپ های است که در حوزه روستا فعالیت می کنند.

سامان مرادحسینی گفت: هدف مان این است که ایده ها و استارتاپ های آینده را معرفی کنیم و انگیزه ای ایجاد شود تا استارتاپ های جدید هم فعالیت خود را با انگیزه آغاز و دنبال کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نخستین تلویزیون اینترنتی روستایی کشور توسط معاون رییس جمهور

افتتاح نخستین تلویزیون اینترنتی روستایی کشور توسط معاون رییس جمهور