مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 10:252020-10-10اقتصادي

شوک دوباره به صنعت گردشگری، اینبار از آسمان!


افزایش قیمت پروازهای داخلی مانند سایر گرانی ها قابل پیش بینی اما شوکی دوباره به صنعت گردشگری بود، با این حال برخی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، - ایسنا/یزد افزایش قیمت پروازهای داخلی مانند سایر گرانی ها قابل پیش بینی اما شوکی دوباره به صنعت گردشگری بود، با این حال برخی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، این تصمیم را برای کاهش خسارات شرکت های هواپیمایی از ناحیه کرونا، ناموفق پیش بینی می کنند.

محمد حسن سرداری رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان یزد در گفت وگو با ایسنا ضمن اشاره به افزایش نرخ بلیط ایرلاین ها برای جلوگیری از ضرر بیشتر ناشی از آسیب های کرونا، تصریح می کند: بلیط فروشی و حمل مسافر تا 60 درصد ظرفیت هواپیما از یک سو و تعلق نگرفتن ارز نیمایی به ایرلاین ها با توجه به افزایش نرخ دلار به قریب 30 هزار تومان، از دلایل افزایش ناگزیر نرخ بلیط پروازهای داخلی ایرلاین ها در کشورمان بود.

وی این افزایش نرخ را اقدامی نامناسب می خواند و می گوید: تجربه دفاتر مسافرتی به ویژه در برخی از مسیرها نشان می دهد که افزایش قیمت بلیط نه تنها نمی تواند کمکی به جبران خسارات کند بلکه موجب ریزش مسافران عادی می شود.

این مسئول از روی آوردن گروهی از مسافران عادی پروازها به سمت دیگر سیستم های حمل و نقل مانند حمل و نقل ریلی به دنبال افزایش نرخ ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوک دوباره به صنعت گردشگری، اینبار از آسمان!

شوک دوباره به صنعت گردشگری، اینبار از آسمان!