مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 10:352020-10-10اقتصادي

توزیع سهمیه شش ماهه نفت سفید به 27 هزار خانوار


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: یک مرحله سهمیه هزار لیتری نفت سفید برای شش ماهه سرد سال بین 27 هزار خانوار توزیع شد.

- ایسنا/زنجان مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: یک مرحله سهمیه هزار لیتری نفت سفید برای شش ماهه سرد سال بین 27 هزار خانوار توزیع شد.

حمید حبیبی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر قریب به 400 روستا با 27 هزار خانوار دریافت کننده نفت سفید در استان زنجان هستند که تاکنون یک مرحله سهمیه هزار لیتری برای شش ماهه سرد سال از اول شهریورماه در کارت روستاییان فاقد گاز شهری به خصوص مناطق صعب العبور شارژ شده است.

وی افزود: علاوه بر آن تاکنون 4 سیلندر 11 کیلویی و یک سیلندر 2 کیلویی گاز مایع با قیمت دولتی نیز ماهانه در کارت بانکی معرفی شده توسط خود این افراد شارژ می شود.

این مسئول با اشاره به توزیع نفت گاز و گاز مایع در روستاهایی که گاز آن به صورت موقتی قطع بود، ادامه داد: در پی تعمیرات خط لوله انتقال گاز روستایی و قطعی گاز طبیعی روستاهای رازبین، اژدهاتو، آزاد سفلی، چورزق و دوران، هماهنگی های لازم با شرکت های تأسیسات گاز مایع و فروشندگی های نفتگاز به عمل آمده و با پیگیری و تلاش کارکنان ناحیه مرکزی، فرآورده های نفتی گرمایشی و حرارتی در جهت آسایش و رفاه مردم این روستاها تامین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع سهمیه شش ماهه نفت سفید به 27 هزار خانوار

توزیع سهمیه شش ماهه نفت سفید به 27 هزار خانوار