مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 11:202020-10-10اجتماعي

خطر تبدیل ماسک های رها شده در طبیعت به یک معضل جهانی


مدیرکل استاندارد بوشهر نسبت به خطرات ماسک های مورد استفاده مردم که در طبیعت رها می شوند هشدار داد و گفت: ماسک های رها شده در طبیعت می توانند به یک معضل جهانی تبدیل شوند.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل استاندارد بوشهر نسبت به خطرات ماسک های مورد استفاده مردم که در طبیعت رها می شوند هشدار داد و گفت: ماسک های رها شده در طبیعت می توانند به یک معضل جهانی تبدیل شوند.

محمد رحیم بهره مند ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران با تبریک روز جهانی استاندارد گفت: شعار امسال روز جهانی استاندارد حفاظت از زمین با استانداردها است یعنی اینکه استانداردهای تدوین شده علاوه بر اینکه شامل فاکتورهای اساسی باشند کمترین آسیب را به محیط زیست برسانند.

وی تصریح کرد: ماسک هایی که ما استفاده می کنیم در طبیعت رها می شوند که میتواند عامل مهمی برای آسیب رساندن به محیط زیست باشد و لازم است ماسک هایی ساخته شود که کمترین آسیب را در بر داشته و قابل بازیافت باشند.

این مسئول ادامه داد: البسه و پارچه ها می توانند عاملی برای ایجاد میکروپلاستیک باشند و به یک معضل جهانی تبدیل شوند.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر خاطرنشان کرد: سال گذشته برای 41 واحد تولیدی مجوز صادر شده است و همچنین 534 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی داشته ایم که در این مدت 37 کالای غیراستاندارد شناسایی و از با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر تبدیل ماسک های رها شده در طبیعت به یک معضل جهانی

خطر تبدیل ماسک های رها شده در طبیعت به یک معضل جهانی