مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 11:252020-10-10سياسي

ماجرای تصاویر منتشره از کارکنان ایران خودرو تبریز چه بود؟


صبح امروز تصاویری از کارکنان شرکت ایران خودرو تبریز مبنی بر دست کشیدن از کار و تعطیلی واحدهایی از این شرکت در برخی رسانه های محلی منتشر شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی صبح امروز تصاویری از کارکنان شرکت ایران خودرو تبریز مبنی بر دست کشیدن از کار و تعطیلی واحدهایی از این شرکت در برخی رسانه های محلی منتشر شد.

خبرنگار ایسنا برای بررسی صحت و سقم موضوع ابتدا به سراغ مدیرکل سیاسی استانداری آذربایجان شرقی رفت.

مرتضی محمدزاده در گفت وگو با ایسنا در خصوص اعتراض کارکنان شرکت ایران خودرو تبریز اظهار کرد: اعتصاب و یا تجمعی در کار نبود، فقط اعتراض کارکنان بابت تاخیر در پرداخت حقوق شهریورماه بود.

وی با بیان اینکه گویا در بخش هایی از کارخانه کارکنان مشغول به کار نشده بودند، ادامه داد: این موضوع به معنی تحصن و یا اعتصاب نیست، بلکه فقط به عدم دریافت حقوق شهریورماه شان اعتراض داشتند و شرکت نیز قول داده است تا هرچه سریع تر این مشکل را حل کند و چون یک موضوع داخلی است، از ما نیز کمک نخواسته اند و قرارشده هرچه سریعتر موضوع را حل کنند.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز نیز در این خصوص گفت: هم اکنون خطوط مونتاژ ایران خودروی تبریز در حال فعالیت بوده و اخبار منتشره به هیچ عنوان صحت نداشته و تصویر ارسالی به رسانه های محلی مربوط به زمان استراحت کارکنان در هفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تصاویر منتشره از کارکنان ایران خودرو تبریز چه بود؟

ماجرای تصاویر منتشره از کارکنان ایران خودرو تبریز چه بود؟