مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 11:402020-10-10دانش

پیشرفت فیزیکی 80 درصدی بزرگترین مجتمع نوآوری استان گلستان


معاون علمی و فناوری رییس جمهور ظهر امروز از روند تکمیل بزرگترین مجتمع نوآوری استان در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان بازدید کرد.

- ایسنا/گلستان معاون علمی و فناوری رییس جمهور ظهر امروز از روند تکمیل بزرگترین مجتمع نوآوری استان در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان بازدید کرد.

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در جریان این بازدید گفت: ساخت مجتمع نوآفرینی در دانشگاه از مهم ترین زیرساخت های ایجاد دانشگاه کارآفرین است که با بهره برداری از آن، توسعه نوآوری به ویژه در بخش کشاورزی، آب و انرژی شتاب بیشتری خواهد گرفت.

علی نجفی نژاد بیان کرد: تا پیش از سال 92، هیچ فضایی در این دانشگاه برای فعالیت فناورانه وجود نداشت اما هم اکنون فضایی بالغ بر 7 هزار مترمربع به بخش دانش بنیان اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به پروژه مجتمع نوآوری در این دانشگاه، گفت: این مجتمع با زیربنایی معادل 3600 مترمربع در حال ساخت است و تاکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

این مجموعه دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

افتتاح اولین مرکز نوآوری دانشگاه علوم پزشکی گلستان امروز همچنین با حضور دکتر ستاری، اولین مرکز نوآوری دانشگاه علوم پزشکی گلستان افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی 80 درصدی بزرگترین مجتمع نوآوری استان گلستان

پیشرفت فیزیکی 80 درصدی بزرگترین مجتمع نوآوری استان گلستان