مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 11:552020-10-10اجتماعي

بخشی نگری بزرگترین مانع برای ساماندهی فاضلاب خراسان رضوی


مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: بخشی نگری ها مانع از همراهی ارگان های متولی با شهرداری بوده است و این موضوع روند بهبود را به شدت متأثر می سازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از  اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، تورج همتی اظهار کرد: متاسفانه روند ساماندهی فاضلاب نه تنها رو به بهبود نبوده، بلکه در شهرک صنعتی طوس، (رقیق سازی فاضلاب در شرایطی که آب در شمال شرق کشور می تواند یک کیمیا باشد و مصرف غیر مجاز فاضلاب)، پسرفت را در ساماندهی فاضلاب به همراه داشته است.

  وی با اشاره به اینکه ورود شهرداری مشهد به عنوان فرماندهی واحد ساماندهی کشف رود یک فرصت برای رفع چالش های چند دهه اخیر این رودخانه حفاظت شده بوده است، گفت: بخشی نگری ها مانع از همراهی ارگان های متولی با شهرداری بوده است و این موضوع روند بهبود را به شدت متأثر می سازد.

  این مقام مسئول با اشاره به اینکه توجیهات شرکت های آب منطقه ای، آبفا و شهرک های صنعتی در خصوص عدم همراهی با مدیریت واحد کشف رود، قابل پذیرش نبوده و دیگر فرصتی برای سخن گفتن از برنامه های بدون پشتوانه اجرایی نیست، گفت: از دادستانی خواستار ورود جدی و مطالبه از متولیانی هستیم که با مانع تراشی در حفظ سلامت مردم، اهمال می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی نگری بزرگترین مانع برای ساماندهی فاضلاب خراسان رضوی

بخشی نگری بزرگترین مانع برای ساماندهی فاضلاب خراسان رضوی