مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 12:102020-10-10ورزشي

تولایی: برای توسعه روستا باید نگاه بین رشته ای داشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، روح الله تولایی رییس دانشکده مدیریت دانشگاه امام حسین درباره اهمیت ویژه توسعه روستایی خاصه در شرایط دشوار اقتصادی در گفتگو با برنامه نود وهشتی های رادیو اقتصاد، - امروز نگاه تک بعدی اقتصادی قادر به حل موضوع توسعه روستایی نیست.

باید یک نگاه بین رشته ای به توسعه روستایی داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، روح الله تولایی رییس دانشکده مدیریت دانشگاه امام حسین درباره اهمیت ویژه توسعه روستایی خاصه در شرایط دشوار اقتصادی در گفتگو با برنامه نود وهشتی های رادیو اقتصاد، گفت: امروز نگاه تک بعدی اقتصادی قادر به حل موضوع توسعه روستایی نیست.

باید یک نگاه بین رشته ای به توسعه روستایی داشت.

وی با تأکید بر ضرورت استفاده از از علومی نظیر سیاستگذاری و خط مشی گذاری عمومی و شاخص های جغرافیای طبیعی و سیاسی، علوم سیاسی، حقوق اداری، مدیریت رفتاری و علوم شناختی در طراحی مدل های اقتصادی، اضافه کرد: بعلاوه ثابت شده باید به شیوه ها و الگو های حضور و مشارکت مردم نیز توجه کرد.

تولایی با اشاره به مدل های موفق اقتصادی در نقاط مختلف دنیا، افزود: مثلاً مدل دکتر محمد یونس اقتصاددان بنگلادشی که در 1970 در منطقه شرق آسیا به کار گرفته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولایی: برای توسعه روستا باید نگاه بین رشته ای داشت

تولایی: برای توسعه روستا باید نگاه بین رشته ای داشت