مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 12:102020-10-10اقتصادي

مسئولان پیگیر رفع مشکلات روستاهای شهرضا باشند/تعریف اشتغال متناسب با شرایط اقلیمی


مجموعه مدیریتی روستا در شهرضا باید تلاش کنند و پیگیر رفع مشکلات روستاییان باشند و برای هر روستا متناسب با شرایط اقلیمی اشتغال و ساخت مسکن را برنامه ریزی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ناصر اسدی با بیان اینکه جمعیت روستایی و عشایری شهرضا حدود 16 هزار نفر است، اظهار داشت: با وجود جمعیت کم روستایی شهرستان شهرضا، مجموعه مدیریتی روستا در شهرضا باید تلاش کنند و پیگیر رفع مشکلات روستاییان باشند.

وی با بیان اینکه دولت برای هر روستا یک مدیر انتخاب کرده است و این مدیر در فازهای مختلف برای روستای خود باید برنامه ریزی کند گفت: تشکیل شوراهای اسلامی و انتخاب دهیار در روستایی ها اقدامی بسیار مؤثر در فرایند مردم سالاری و مشارکت مردم در سرنوشت خویش محسوب می شود.

فرماندار شهرضا بیان کرد: مدیریت هر روستا به دهیار آن واگذار شده است، در گذشته یک دهدار برای چند روستا مدیریت می کرد، اگر دهیاران بتوانند ظرفیت های بالقوه را به بالفعل تبدیل کنند، شاهد توسعه روستا و اشتغال و کاهش مهاجرت از روستا به شهر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه شرایط اقتصادی و اجتماعی روستا خیلی تغییر کرده است بیان کرد: تغییرات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بر زندگی در روستا اثر گذاشته است و باید برای هر روستا متناسب با شرایط اقلیمی آن برنامه ریزی و تصمیم گیری کرد؛ برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان پیگیر رفع مشکلات روستاهای شهرضا باشند/تعریف اشتغال متناسب با شرایط اقلیمی

مسئولان پیگیر رفع مشکلات روستاهای شهرضا باشند/تعریف اشتغال متناسب با شرایط اقلیمی