مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 12:252020-10-10پزشكي

پشت جبهه سلامت چه خبر است؟/ مستندی درباره شیوع کرونا


مستند «پشت جبهه سلامت» به کارگردانی سید مهدی مؤیدی با موضوع بازنمایی نقش کلیدی تولیدکنندگان مواد اولیه منسوجات نبافته در تامین ماسک و لباس پزشکی کشور ساخته شده است.

- مستند پشت جبهه سلامت به کارگردانی سید مهدی مؤیدی با موضوع بازنمایی نقش کلیدی تولیدکنندگان مواد اولیه منسوجات نبافته در تامین ماسک و لباس پزشکی کشور ساخته شده است.

مهدی مویدی تهیه کننده و کارگردان مستند پشت جبهه سلامت درباره این اثر تولیدی جدید شبکه مستند در دنیا، کشور ما ایران از نخستین کشورهایی بود که با این بیماری ناشناخته سال 2019 مواجه شد، این مواجهه زود هنگام به نسبت برخی از کشورهای اروپایی و آمریکا باعث شد تا کشورهایی که مناسبات کینه توزانه ای با ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران داشتند با نگاهی غرض ورزانه در رسانه هایشان به این رویداد بنگرند و این نگاه تا جایی ادامه یافت که شیوع این ویروس در ایران را به باورهای دینی ایرانیان نسبت دادند.

وی ادامه داد: با این حال در همان روزهای نخست شیوع ویروس در ایران، مردم ایران و نهادهای مختلف مردمی مانند بسیج، هلال احمر، سازمان های مردم نهاد و گروه های جهادی با یک همکاری و همدلی که نظیر آن در هیچ کجای دنیا دیده نشده بود دست به دست هم دادند و با ایجاد کاروان های ضد عفونی معابر و اماکن عمومی و نهضت تولید ماسک و اقلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت جبهه سلامت چه خبر است؟/ مستندی درباره شیوع کرونا

پشت جبهه سلامت چه خبر است؟/ مستندی درباره شیوع کرونا