مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 12:402020-10-10اقتصادي

شهرک مهرگان قزوین افق روشنی نسبت به نقاط دیگر شهر دارد


معاون هماهنگی و برنامه ریزی معاون اول رییس جمهور گفت: باتوجه به وجود زیرساخت ها شهرک مهرگان قزوین ارزش افزوده و افق روشن تری نسبت به نقاط دیگر شهری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سعید شیرکوند در جلسه ای که بعد از ظهر امروز به منظور تسریع در روند اجرای طرح مسکن کارگری استان در سالن جلسات باقرالعلوم استانداری برگزار شد اظهار کرد: متأسفانه تعدادی از ساختمان های شهرک مهرگان طی 10 سال گذشته با رکود در ساخت و ساز مواجه شده این در حالی است که امروز این مسأله باید به صورت دقیق تعیین تکلیف شده و زمان دقیق اجرای این پروژه ها مشخص شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر این فرآیند در مسیر بروکراسی اداری قرار گیرد مجدد این ساختمان ها همچون 10 سال گذشته بدون تعیین تکلیف باقی مانده و حتی تا پایان سال جاری نیز به اتمام نمی رسد.

شیرکوند با اشاره به مراحل ساخت دو بلوک در شهرک مهرگان برای معلولین ادامه داد: اگر بهزیستی بتواند سرمایه گذار توانمند قابل قبول برای سیستم بانکی معرفی کرده و قرارداد را منعقد کند قطعاً این دو بلوک با قیمت کمتر از بازار برای خانواده های دو معلول در نظر گرفته می شود.

وی اظهار کرد: همچنین اگر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بتواند سرمایه گذار مناسب معرفی کرده و با بانک به تفاهم برسد می تواند پروژه های خود را آغاز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک مهرگان قزوین افق روشنی نسبت به نقاط دیگر شهر دارد

شهرک مهرگان قزوین افق روشنی نسبت به نقاط دیگر شهر دارد