مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 13:352020-10-10اقتصادي

فضای سایت نخاله ساختمانی همدان تکمیل شده است


معاون خدمات شهری شهردار همدان بابیان اینکه حدود 5 ماه دیگر فضای سایت نخاله ساختمانی پاسخگو نخواهد بود، گفت: باید حدود 15 هکتار به این سایت اضافه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید علی ضمیر ظهر شنبه در کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با بیان اینکه سازمان مدیریت پسماند شهرداری، ساختار نظام مندی دارد، گفت: بیش از 90 درصد اقدامات سازمان پسماند به صورت مکانیزه صورت می گیرد و عمر ناوگان این سازمان زیر 5 سال است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه روزانه به طور متوسط میزان تولید زباله در شهر همدان 400 تن است حدود 2 هزار باکس زباله در سطح شهر موجود داریم که حدود 500 باکس دیگر هم مورد نیاز است.

علی‎ضمیر بابیان اینکه اقدامات اجرایی حدود 10 باکس زیرسطحی زباله در منطقه یک به اتمام رسیده که طی دو ماه آینده عملیاتی می شود؛ گفت: بودجه مورد نظر برای گسترش این مهم در سایر مناطق 4 گانه هم در بودجه امسال و سال آینده شهرداری دیده شده است.

وی ادامه داد: تجهیز ماشین آلات و خریداری خودروهای جدید در حوزه خدمات شهری، یکی از دغدغه های اساسی مدیریت شهری است که هفته گذشته در حوزه واردات ماشین آلات، نشستی با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت صورت پذیرفت که امیدواریم به سرانجام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای سایت نخاله ساختمانی همدان تکمیل شده است

فضای سایت نخاله ساختمانی همدان تکمیل شده است