مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 13:452020-10-10دانش

زیرساخت های پارک علم و فناوری گلستان ضعیف است/لزوم توجه به جوانان


معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت که زیرساخت های پارک علم و فناوری گلستان ضعیف است و باید تحولی در این زمینه اتفاق بیفتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سورنا ستاری بعدازظهر شنبه در جلسه اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید گلستان اظهارکرد: زمانی تصور بر این بود که مفهوم توسعه سخت افزاری است و در برخی از استان ها مانند اصفهان این اتفاق افتاد و قربانی شد.

وی با بیان این که بیکاری اصفهان حل نشد و ظرفیت های محیطی زیستی پر شد، افزود: بعد به این رسیدیم که نرم افزار راه توسعه است اما توسعه یک مقوله فرهنگی است که باید از درون اتفاق بیفتد.

ستاری با بیان این که توسعه درون زا است، گفت: باید خود شخص دلسوزی داشته باشد و خود استان بخواهد تا تحول ایجاد شود و این فرهنگ با هیچ بودجه ای قابل انجام نیست.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان این که جوانان و فرزندان ظرفیت خوبی برای توسعه هستند، آن ها را چاه نفت خواند که باید روی آن ها سرمایه گذاری کرد.

وی اضافه کرد: سیر تحول در گلستان به وجود آمده و دانشگاه ها باید مشکلات استان را حل کنند.

ستاری افزود: به دلیل تغییر و تحول و کارآفرینی در جامعه، والدین فرزندان خود را به دانشگاه ها فرستادند بنابراین دانشگاه ها باید اصلاح شوند و به سمت کارآفرینی برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های پارک علم و فناوری گلستان ضعیف است/لزوم توجه به جوانان

زیرساخت های پارک علم و فناوری گلستان ضعیف است/لزوم توجه به جوانان