مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 13:502020-10-10ورزشي

صالحی امیری: برای یکسان سازی حقوق ورزشکاران ناشنوا تلاش می کنیم


رییس کمیته ملی المپیک در حاشیه بازدید از فدراسیون ناشنوایان گفت: تمام تلاش خود را برای یکسان سازی حفوق ورزشکاران ناشنوا با سایر ورزشکاران انجام خواهیم داد.

- رییس کمیته ملی المپیک در حاشیه بازدید از فدراسیون ناشنوایان گفت: تمام تلاش خود را برای یکسان سازی حفوق ورزشکاران ناشنوا با سایر ورزشکاران انجام خواهیم داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدرضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک امروز با حضور در فدراسیون ناشنوایان ضمن بازدید از بخش های مختلف این فدراسیون در جریان مسائل و مشکلات ورزشکاران ناشنوا قرار گرفت.

در این بازدید کیکاووس سعیدی دبیرکل، عبدی افتخاری و رحیمی اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، فرشادان نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رییسه فدراسیون، خال عضو هیات رییسه فدراسیون و محمد پرگر رییس کنفدراسیون آسیا و اقیانوسیه ورزش های ناشنوایان نیز حضور داشتند.

صالحی امیری ضمن دیدار با 3 نفر از قهرمانان المپیک ناشنوایان، از مجموعه ورزشی بازدید کرد.

در این بازدید، مسوولان و اعضای فدراسیون درخواست های خود را در بحث حقوق ماهانه ورزشکاران، افزایش پاداش قهرمانان، معیشت و موارد دیگر مطرح کردند.

هم چنین صالحی امیری در بازدید از فدراسیون ناشنوایان اظهار کرد: فدراسیون ناشنوایان از قدمت بالایی برخوردار است و با عضویت در کمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی امیری: برای یکسان سازی حقوق ورزشکاران ناشنوا تلاش می کنیم

صالحی امیری: برای یکسان سازی حقوق ورزشکاران ناشنوا تلاش می کنیم