مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 13:552020-10-10دانش

امکان تغییر رشته برای استعدادهای درخشان


رییس اداره جذب استعدادهای درخشان دانشگاه شهید بهشتی از امکان تغییر رشته برای استعداد درخشان ها خبر داد و گفت:بررسی ها نشان می دهد، نتایج تحصیل همزمان در دو رشته مثبت و درخشان نبوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، مریم دلو ضمن اشاره به اینکه دفتر استعدادهای درخشان در دو بخش جذب و هدایت امکاناتی را برای دانشجویان فراهم می کند؛ ما در مقاطع ارشد و دکتری پذیرش بدون آزمون داریم.

در بخش هدایت نیز تسهیلات آموزشی و پژوهشی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه عمده درخواست ها و نیاز دانشجویان در بخش جذب است، افزود: در مقطع ارشد هر ساله در آبان ماه یا آذرماه فراخوانی منتشر می شود که دانشکده ها پس از ثبت نام داوطلب پرونده ها را بررسی می کنند؛ نتایج فراخوان در اسفندماه اعلام می شود.

رییس اداره جذب و هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه شهید بهشتی با بیان این مطلب که فراخوان در مقطع دکتری در اردیبهشت ماه منتشر می شود، خاطرنشان کرد: نتایج پذیرش در این مقطع در شرایط عادی شهریور ماه و امسال با توجه به شرایط کرونایی، همزمان با نتایج دکتری روزانه اعلام می شود.

دولو درباره نحوه پذیرش دانشجو در مقطع ارشد استعداد درخشان در سال آینده، گفت: در سال آینده احتمال زیاد در آذرماه فراخوان دانشگاه منتشر می شود و دانشجویان باید ثبت نام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان تغییر رشته برای استعدادهای درخشان

امکان تغییر رشته برای استعدادهای درخشان