مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 14:052020-10-10سياسي

شهید سلیمانی ارزشمندترین سرمایه فرهنگی برای جوانان است


نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: استان کرمان ظرفیت های اقتصادی و فرهنگی فراوانی دارد و شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه فرهنگی و بهترین الگو در عرصه های مختلف برای جوانان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوهبنان، عفت شریعتی عصر امروز در حاشیه بازدید از کتابخانه عمومی شهرستان اظهار داشت: باید شیوه های مختلف ایجاد جاذبه شود تا مراجعه کنندگان با رغبت بیشتری وارد کتابخانه شوند و به مطالعه و امانت کتاب مبادرت ورزند.

نماینده مردم شهرستان های کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی افزود: کوهبنان در گذشته و حال سابقه ای طولانی در فرهنگ دارد لذا باید تلاش شود تا آثار و کتب علما، دانشمندان، شاعران و فرهیختگان کوهبنان برای کتابخانه های شهرستان تهیه شود.

وی تاکید کرد: کتابخانه، محل اعتلا و دانایی جامعه است و مطالعه کنندگان برند فرهنگی هر منطقه هستند که باید با شوق و ذوق در فضای کتابخانه حضور پیدا کنند.

 شریعتی بیان داشت: سردار شهید حاج به عنوان ارزشمندترین سرمایه فرهنگی است که بهترین الگو در عرصه های مختلف برای جوانان است.

عضویت 2300 نفر در کتابخانه عمومی کوهبنان  خلیل الله باقی زاده رییس اداره کتابخانه های عمومی کوهبنان هم گفت:  کوهبنان افتخارات دینی و فرهنگی فراوانی دارد شهرستانی که در گذش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی ارزشمندترین سرمایه فرهنگی برای جوانان است

شهید سلیمانی ارزشمندترین سرمایه فرهنگی برای جوانان است