مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 14:452020-10-10پزشكي

انجام 384 مأموریت توسط اورژانس هوایی استان همدان


رییس اورژانس پیش بیمارستانی همدان گفت: اورژانس هوایی استان همدان تاکنون 384 مأموریت را به ثمر رسانده و در این مأموریت ها 500 بیمار را جابجا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو انتقال بیماران به مراکز درمانی سهم بسزایی داشتند؛ عنوان کرد: کارکنان اورژانس در خط مقدم این جبهه مشغول فعالیت هستند و تاکنون بیش از سه هزار نفر را در این رابطه به مراکز درمانی منتقل کرده اند.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: 45 نفر از همکاران اورژانس یعنی حدود 10 درصد از جمع کارکنان این مجموعه تاکنون به بیماری کووید 19 مبتلا شده اند و حدود 35 نفر پس از ابتلاء بهبود یافته اند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان همدان همچنین از راه اندازی سه پایگاه جاده ای در نیمه دوم سال خبر داد و گفت: در حال حاضر 59 پایگاه جاده ای فعال است که با اضافه شدن این 3 پ ای گاه در آزادراه همدان-ساوه، روستای آب مشکین و روستای جربانلو در شهرستان رزن مجموع پایگاه ها به 62 مورد می رسد.

وی عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی همدان به نمایندگی از وزارت بهداشت مأمور خرید تعدادی بالگرد اورژانس و اتوبوس آمبولانس شده که یک دستگاه از هرکدام سهم دانشگاه علوم پزشکی همدان خواهد بود و علاوه بر آن تعدادی موتورلانس نیز به امکانات مجموعه اضافه می شود تا در کوچه پس کوچه ها، مسیرهای صعب العبور و مواردی از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 384 مأموریت توسط اورژانس هوایی استان همدان

انجام 384 مأموریت توسط اورژانس هوایی استان همدان