مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 14:452020-10-10ورزشي

ظرفیتهای گردشگری و مشکلات شمیرانات مورد بررسی قرار گرفت


ظرفیتهای گردشگری و مشکلات شمیرانات یا حضور معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی، اجتماعی و همکاری های منطقه ای معاون اول رییس جمهور مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی علیخانی، معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی، اجتماعی و همکاری های منطقه ای معاون اول رییس جمهور عصر شنبه در حاشیه بازدید از گلخانه شهرداری لواسان که با همراهی سید مهدی ساداتی فرماندار شمیرانات انجام شد به بررسی مسائل سالن ورزشی روستای گرمابدر و رفع مشکل مسیر دسترسی به این مکان ورزشی پرداخت.

بر اساس این گزارش بررسی مشکلات پل دسترسی روستای حاجی آباد و بازدید از کاخ مظفریه در شهر اوشان که به زودی به عنوان اولین مدرسه موزه ملی در قالب اردوهای علمی تفریحی مورد بازدید دانش آموزان سراسر کشور قرار می گیرد، از برنامه های مسئولان در رودبار قصران بود.

گفتنی است که علیخانی و مسئولان همراه در این سفر نیمروزی به بازدید از سطح روستای کند و بررسی نیازمندی های غار موزه وزیری به منظور حفظ و میزبانی از شمار بیشتر گردشگران در لواسانات پرداختند.

لازم به ذکر است که سازه در دست احداث فرهنگسرای شهر لواسان نیز توسط معاون رییس جمهور مورد بازدید قرار گرفت و راهکارهای تأمین اعتبار این پروژه فرهنگی را که در 5 طبقه با مساحت یکهزار و 950 متر مربع در حال ساخت است و 15 میلیارد تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیتهای گردشگری و مشکلات شمیرانات مورد بررسی قرار گرفت

ظرفیتهای گردشگری و مشکلات شمیرانات مورد بررسی قرار گرفت