مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 17:452020-10-10ورزشي

طرح جامع توسعه امامزاده محمد عابد تدوین و عملیاتی شود


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تدوین طرح جامع توسعه امامزاده محمد عابد مشهد میقان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، علی اکبر کریمی عصر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات منطقه سده اراک و طرح توسعه امامزاده محمد عابد مشهد میقان اظهار کرد: با توجه به اهمیت منطقه سده در زمینه فضای سبز و آب و هوای اراک و لزوم ساماندهی این محلات در شهر اراک، تصمیمات مهمی در این زمینه در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: طرح حفظ فضای سبز منطقه، تقاطع غیر همسطح سنجان، تسریع در اجرای بلوار غدیر در سنجان، اجرای دیوار ساحلی، تکمیل طرح فاضلاب در سنجان و کرهرود مورد تاکید قرار گرفت که تا پایان سال به اتمام برسد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در زمینه توسعه خدمات ورزشی، فرهنگی و درمانی در این منطقه تصمیماتی اتخاذ شد که امیدواریم به سرعت در دستور کار قرار گرفته و اجرایی شود.

کریمی ادامه داد: امامزاده محمد عابد از قطب های مهم فرهنگی و زیارتی در منطقه مشهد میقان اراک بوده و سالانه هزار نفر در مناسبت های مختلف به این بقعه متبرکه مراجعه می کنند.

وی عنوان کرد: ایجاد زیرساخت های لازم  برای ارائه خدمات مطلوب به مردم از جمله جاده دسترسی، روشنایی مسیر، احداث زیرگذر، پارکینگ، بوستان، تامین آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع توسعه امامزاده محمد عابد تدوین و عملیاتی شود

طرح جامع توسعه امامزاده محمد عابد تدوین و عملیاتی شود