مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 17:452020-10-10سياسي

امروز در مقایسه با هشت سال دفاع مقدس، شرایط جنگی تر است/موانع تولید باید رفع شود


معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رییس جمهور گفت: امروز در مقایسه با هشت سال دفاع مقدس، شرایط به مراتب جنگی تر است، در جنگ به راحتی می توانستیم سلاح تهیه کنیم ولی امروز از لحاظ تهیه دارو نیز دچار مشکل هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سعید شیرکوند معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رییس جمهور، در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین اظهار داشت: امروز در مقایسه با هشت سال دفاع مقدس، شرایط به مراتب جنگی تر است، در جنگ به راحتی می توانستیم سلاح تهیه کنیم ولی امروز از لحاظ تهیه دارو نیز دچار مشکل هستیم.

وی افزود: با وجود این که، یک کشوری که خود را ابرقدرت می داند به طور کامل در برابر ما ایستاده است اما مجموعه دولت توانسته است که کشور را در این شرایط سرپا نگه دارد.

وی ادامه داد: کشور ما خواسته یا ناخواسته در سال های اخیر تکیه عمده اش بر درآمد نفتی بوده است، در حالی که امروزدرآمد نفتی ما در مقایسه با سال های گذشته بسیار ناچیز شده است ولی ما همچنان ایستادگی کردیم.

شیرکوند با اشاره به این که باید به مقوله تولید توجه شود گفت: تولید به لحاظ درآمدزایی برای دولت، تولیدکنندگان و ایجاد اشتغال برای مردم بسیار با اهمیت است، به همین دلیل است که مقام معظم رهبری شعار سال را جهش تولید نامید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز در مقایسه با هشت سال دفاع مقدس، شرایط جنگی تر است/موانع تولید باید رفع شود

امروز در مقایسه با هشت سال دفاع مقدس، شرایط جنگی تر است/موانع تولید باید رفع شود