مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 18:202020-10-10اقتصادي

بانک ها ترمز تولید نشوند


معاون هماهنگی امور اقتصادی و زیربنایی معاون اول رییس جمهور گفت: نظام بانکی یکی از گلوگاه های تولید است و بسیاری از واحد های تولیدی با آن درگیر هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سعید شیرکوند در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قزوین که عصر امروز 19 مهر در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: کشور در شرایط سختی قرار دارد، چون باید چرخ کشور را بچرخانیم.

وی ادامه داد: در گذشته با فروش نفت، سالانه 80 میلیارد دلار در کشور هزینه می‌کردیم، ولی الآن میزان فروش نفت به‌شدت کاهش پیدا کرده با این حال کشور سرپای خود ایستاده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و زیربنایی معاون اول رییس‌جمهور بیان کرد: در شرایط کنونی باید به تولید بپردازیم، تولید امر مهمی است که ازلحاظ درآمد برای دولت و افراد جامعه و ایجاد اشتغال و ایجاد تحرک بسیار مهم است.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب علاوه بر اینکه امسال را سال «جهش تولید» نام‌گذاری کردند، در روز عید قربان و جلسه مجازی هفته دولت بر تولید تأکید ویژه‌ای داشتند به همین منظور راه‌اندازی کارگروه‌های رفع موانع تولید در دستور کار قرار گرفت.

گلوگاه‌های تولیدی در تاروپود اقتصادی رسوخ کرده استشیرکوند عنوان کرد: بخش تولید گلوگاه‌هایی دارد که بخشی از آن‌ها تاریخی شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها ترمز تولید نشوند

بانک ها ترمز تولید نشوند