مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 20:252020-10-10سياسي

کمبود تجهیزات آتش نشانی در حریق اخیر شهر لبنیات مشهود بود


شهردار اسلامشهر با بیان اینکه شهر به کارگاه پروژه های عمرانی تبدیل شده است، گفت: درسال 1396 شهرداری اسلامشهر برای خرید یک دستگاه نردبان بلندمرتبه برای تجهیز سازمان آتش نشانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، حسین طلا شهردار اسلامشهر در جلسه امروز مدیران شهرداری با حضور رییس دادگستری و دادستان شهرستان اسلامشهر در محل سالن جلسات سازمان نوسازی شهرداری، اظهار کرد :آنچه که امروز مایه افتخار شهرشده نتیجه تلاش های همه پرسنل شهرداری است.

وی با قدردانی از همکاری و همراهی همه مسؤولان شهر و مجموعه مدیران شهرداری گفت: با تلاش شبانه روزی و همراهی همه پرسنل و اعضای شورای شهر، امروز شهرداری اسلامشهر که فقط به نام شهرداری جوی و جدول شناخته می شد، به شهرداری پروژه های عمرانی تبدیل شده است.

شهردار اسلامشهر تأکید کرد: کمترین سهم در اجرای امورات شهرداری را داشته ام و موفقیت های کسب شده مرهون تلاش های همه مجموعه است.

طلا با اشاره به وجود برخی کمبودها در مجموعه شهرداری برای ارائه خدمات به شهروندان، بیان کرد: سازمان آتش نشانی شهرداری اسلامشهر یکی از مجموعه های فعال شهرداری است که در خدمت شهروندان با کمترین امکانات بیشترین خدمات ثانی را ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود تجهیزات آتش نشانی در حریق اخیر شهر لبنیات مشهود بود

کمبود تجهیزات آتش نشانی در حریق اخیر شهر لبنیات مشهود بود