مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 03:402020-10-11سياسي

شورای عالی شهرسازی و معماری هم به گذر آقانجفی «نه» گفت


دبیر پویش مردمی «نه به گذر آقانجفی» از مخالفت قاطعانه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران با هرگونه تخریب جدید و اتصال بخش های تخریب شده جهت ایجاد گذر سواره رو برای احداث خیابان نورالله نجفی در حریم میدان نقش جهان خبر داد.

- ایسنا/اصفهان دبیر پویش مردمی نه به گذر آقانجفی از مخالفت قاطعانه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران با هرگونه تخریب جدید و اتصال بخش های تخریب شده جهت ایجاد گذر سواره رو برای احداث خیابان نورالله نجفی در حریم میدان نقش جهان خبر داد.

محمدمهدی کلانتری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مخالفت با ایجاد گذر آقا نجفی از سال 1392 و هم زمان با آغاز تخریب ها مطرح بود که در نهایت بعد از طرح مسئله با آقای طالبیان و پیگیری ایشان، پیشروی شهرداری منتفی اعلام شد اما تا سال 1397 این تخریب ها ادامه داشت.

وی ادامه داد: مصوبه ای که شهرداری اصفهان در سال 1394 از طریق کمیسیون ماده پنج و با امضای معاون میراث فرهنگی اصفهان گرفته بود، رسانه ای نشده و حتی وزارتخانه میراث فرهنگی نیز در تهران از آن بی خبر بود؛ تا اینکه سال 1397 پویش مردمی نه به گذر آقا نجفی را راه اندازی کردیم و با حمایت مردم و متخصصان، دکتر ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی دستور توقف پروژه را داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای عالی شهرسازی و معماری هم به گذر آقانجفی «نه» گفت

شورای عالی شهرسازی و معماری هم به گذر آقانجفی «نه» گفت