مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 03:452020-10-11اجتماعي

تمام مدارس استان سمنان به شبکه ملی اطلاعات متصل شد


مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از اتصال 640 مدرسه روستایی و شهری فاقد زیرساخت در این استان به شبکه ملی اطلاعات خبر داد و گفت: همه مدارس این استان هم اکنون به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند.

- محمد دستورانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: 640 مدرسه روستایی و شهری در استان سمنان پیش از این به شبکه ملی اطلاعات وصل نبودند که در شرایط در آن زمان کمک کرد.

دستورانی بیان کرد: گرچه الآن جزو استان های دارای وضعیت قرمز در کشور هستیم؛ اما امیدواریم نگرانی های والدین، دانش آموزان و دلسوزان آموزش و پرورش در این استان هر چه سریع تر در این بخش به صفر برسد.

او با بیان اینکه سال تحصیلی گذشته به خوبی تعیین تکلیف و امتحانات لازم برگزار شد و تیم هایی از مراکز مسؤول از حوزه های امتحانی این استان بازدید و بر روند اقدامات نظارت کردند، گفت: حفظ سلامت دانش آموزان اولویت نخست آموزش و پرورش این استان است و تلاش می شود در این حوزه دچار مشکل نشویم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ادامه داد: نتیجه تحلیل امتحانات خردادماه نسبت به سال گذشته، این بود که رتبه سوم استان سمنان در کشور حفظ شده؛ اما نمره روی ورقه دانش آموزان افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام مدارس استان سمنان به شبکه ملی اطلاعات متصل شد

تمام مدارس استان سمنان به شبکه ملی اطلاعات متصل شد