مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 04:102020-10-11سياسي

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با جانبازان آسایشگاه شهید بهشتی


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر روز شنبه 19 مهر از مرکز توانبخشی جانبازان شهید بهشتی بازدید و با جانبازان این آسایشگاه دیدار و گفت وگو کرد.

- معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر روز شنبه 19 مهر از مرکز توانبخشی جانبازان شهید بهشتی بازدید و با جانبازان این آسایشگاه دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایثار ، مهندس سعید اوحدی در دیدار با جانبازان آسایشگاه شهید بهشتی و برخی خانواده های حاضر در آسایشگاه، ضمن جویا شدن احوال و شنیدن درد دل های آن ها، گفت: وجود شما جانبازان عزیز پر از برکت است.

شما جانبازان عزیز آنقدر عزت نفس دارید که ما باید سبک زندگی را از شما یاد بگیریم.

خانواده ها و همسران جانبازان هم که دائم مراقب و پیگیر مسائل این عزیزان هستند، فرشته های صبوری هستند که خداوند در کنار جانبازان قرار داده است و ارزش کارشان پیش خدا محفوظ است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخش دیگر سخنان خود اظهار کرد: هدف ما از بازدید از آسایشگاه جانبازان شهید بهشتی، علاوه بر دیدار و عرض ادب، شنیدن مشکلات جانبازان عزیز است و این مسائل حداقل هایی است که برآورده ساختن آنها از وظایف ما است و موظف به انجام هرچه سریعتر و بهتر آن ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با جانبازان آسایشگاه شهید بهشتی

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با جانبازان آسایشگاه شهید بهشتی