مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 04:352020-10-11سياسي

عدم اجرای درست قوانین مهم ترین عامل عدم توسعه اشتغال روستایی


عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با تأکید بر وجود قوانین کافی در حوزه اشتغال روستایی گفت: متأسفانه علیرغم وجود قوانین بسیار و کافی ولی در مقام اجرای قوانین با مشکلات عدیده ای مواجه بوده و یک فرد روستایی نمی تواند هیچ کار خاصی در زمین تحت مالکیت خود انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حسن محمدیاری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بروز مشکلات در طرح هادی منجر به مهاجرت مردم از روستا به شهر شده است، اظهار کرد: متأسفانه در چند سال اخیر طرح هادی مانع از ایجاد اشتغال و ساخت وساز در اراضی تحت مالکیت روستایی شده که ادامه این روند بیشتر منجر به افزایش مهاجرت از روستا به شهر می شود.

وی با تأکید بر لزوم توجه به برنامه ششم توسعه در ایجاد اشتغال در روستاهای کشور گفت: مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح هادی از گذشته قوانین مصوبی داشته و بر اساس برنامه ششم توسعه باید اشتغال در روستاها توسعه و موانع تولید را برداشته شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اذعان به عدم وجود منافات بین توسعه روستا و تغییر کاربری زمین های کشاورزی تصریح کرد: عده ای، تنها راه توسعه روستا را تغییر کاربری زمین های کشاورزی می دانند در حالی که این دو هیچ مغایرتی باهم نداشته و به راحتی با حفظ کاربری اراضی و همچنین منابع طبیعی می توان زمینه اشتغال را ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم اجرای درست قوانین مهم ترین عامل عدم توسعه اشتغال روستایی

عدم اجرای درست قوانین مهم ترین عامل عدم توسعه اشتغال روستایی