مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 04:502020-10-11ورزشي

حمایت ها ادامه داشته مدال آسیایی می گیریم


مربی تیم دوومیدانی بانوان پلیمر خلیج فارس می گوید: با رکوردهایی که امسال دوومیدانی کاران ثبت کرده اند و اگر حمایت ها ادامه داشته باشد در دو یا سه سال آینده مدال آسیایی می گیریم.

- ایسنا/لرستان مربی تیم دوومیدانی بانوان پلیمر خلیج فارس می گوید: با رکوردهایی که امسال دوومیدانی کاران ثبت کرده اند و اگر حمایت ها ادامه داشته باشد در دو یا سه سال آینده مدال آسیایی می گیریم.

زهرا نبی زاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به همراه تیم پلیمر که برای بار نخست در لیگ دوومیدانی بانوان شرکت کرده، عنوان سوم بزرگسالان را کسب کردیم و در رده سنی نوجوانان و جوانان فعلاً صدرنشین هستیم و یک مرحله دیگر از مسابقات باقی مانده است.

وی ادامه داد: در این رقابت ها ورزشکارهای تیم ما که اکثراً نوجوان و جوان هستند، رکوردهای زیادی را در سطح ملی ارتقا دادند.

نبی زاده اضافه کرد: این شرایط را مدیون باشگاه پلیمر خلیج فارس هستیم که خیلی از رشته دوومیدانی حمایت می کند و از وقتی حمایت های پلیمر شروع شده، اکثر ورزشکاران رکوردهای خودشان را بهبود بخشیده اند که این موضوع در بین بانوان بیشتر دیده می شود.

مربی تیم بانوان پلیمر خلیج فارس یادآور شد: دوومیدانی رشته سختی است و با توجه به اینکه در چند سال اخیر ورزشکاران حمایت خاصی ندیده اند و مشکلاتی وجود داشت الان این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ها ادامه داشته مدال آسیایی می گیریم

حمایت ها ادامه داشته مدال آسیایی می گیریم