مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 04:552020-10-11حوادث

کشف بیش از هزار چک پول و دلار تقلبی در جم


ماموران انتظامی در یک عملیات سنجیده و ضربتی از توزیع مقادیری ایران چک و دلار تقلبی در بازار جلوگیری و 3 نفر را در این زمینه دستگیر کردند.

- ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان جم گفت: ماموران انتظامی در یک عملیات سنجیده و ضربتی از توزیع مقادیری ایران چک و دلار تقلبی در بازار جلوگیری و 3 نفر را در این زمینه دستگیر کردند.

سرهنگ سیدعلی مهدیان با تشریح این خبر اظهار کرد: پس از وصول اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی با در اختیار داشتن مقادیری ایران چک و دلار تقلبی قصد توزیع آنها را در سطح بازار دارند، بلافاصله یک گروه مجرب از ماموران پلیس این فرماندهی وارد عمل شدند.

وی افزود: تیمی از ماموران پلیس اگاهی، مواد مخدر و یگان امداد پس از هماهنگی های لازم در یک عملیات غافلگیرانه به مخفیگاه افراد اعزام شدند و در بازرسی از محل یک هزار و 205 برگ ایران چک 500 هزار ریالی و 2 برگ اسکناس 100 دلاری تقلبی کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه اقدام به موقع ماموران از ورود این اسکناس های تقلبی به بازار پیشگیری کرد، بیان کرد: در این عملیات 3 متهم نیز دستگیر و برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ مهدیان تصریح کرد: نیروی انتظامی در یک اقدام هوشمند، پلیس امنیت اقتصادی را راه اندازی کرده که ان شاءالله این پلیس با تمام توان از وقوع جرایم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از هزار چک پول و دلار تقلبی در جم

کشف بیش از هزار چک پول و دلار تقلبی در جم