مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 05:302020-10-11اجتماعي

هوای بندرعباس، خمیر و جاسک امروز ناسالم است/فعالیت های طولانی مدت کاهش یابد


رییس مرکز سنجش محیط زیست استان هرمزگان گفت: وضعیت امروز هوای شهرستان های بندرعباس، خمیر و جاسک برای گروهای حساس ناسالم است.

- هوای"بندرعباس، خمیر و جاسک" امروز ناسالم است/فعالیت های طولانی مدت کاهش یابد ایسنا/هرمزگان رییس مرکز سنجش محیط زیست استان هرمزگان گفت: وضعیت امروز هوای شهرستان های بندرعباس، خمیر و جاسک برای گروهای حساس ناسالم است.

مریم سلیمی زاده در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه افرادمبتلا به بیماریهای قلبی یا ریوی و سالمندان و کودکان باید فعالیت های طولانی مدت و سنگین خارج از منزل را کاهش دهند، افزود: میزان شاخص کیفی هوا AQI ناشی از ذرات با سایز 2.

5 میکرون در شهرستان بندرعباس در یک ساعت گذشته برابر با 180 است بر این اساس وضعیت کیفی هوا در آن شهرستان ناسالم اعلام می شود.

وی با اشاره به اینکه دستور العمل احتیاطی در مواقعی که شاخص آلودگی هوا در وضعیت ناسالم باشد باید موارد خاص این شرایط را رعایت کرد، اضافه کرد: افراد باید فعالیت های طولانی مدت و سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

سلیمی زاده ادامه داد: میزان شاخص کیفی هوا AQI ناشی از ذرات با سایز 10 میکرون در شهرستان خمیر و جاسک در یک ساعت گذشت ناسالم برای گروه های حساس اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای بندرعباس، خمیر و جاسک امروز ناسالم است/فعالیت های طولانی مدت کاهش یابد

هوای بندرعباس، خمیر و جاسک امروز ناسالم است/فعالیت های طولانی مدت کاهش یابد